Золушка

Золушка

Rezervare și achitare

Aici aveți posibilitatea de a face o rezervare și de a o achita.

Sunt de acord cu regulile de rezervare.

Conditii si reguli privind procurarea biletelor electronice la evenimente

Prin procurarea biletelor electronice pe site-ul nostru, acceptati integral conditiile si regulile (in continuare Conditii) de mai jos.
Atentie! Perfectarea si achitarea biletelor electronice este accesibila doar in cazul acceptarii Conditiilor.

1. Informatii generale

1.1 Rezervarea si achitarea biletelor pe site se efectueaza minim cu 3 ore pina la inceputul evenimentului.
1.2 Biletele sunt perfectate doar dupa achitarea acestora.

2. Achitarea biletelor electronice

2.1 Achitarea biletelor electronice se efectueaza prin intermediului cardurilor bancare.

3. Completarea datelor cu caracter personal

3.1 Prin completarea datelor cu caracter personal pe site-ul nostru, utilizatorul isi exprima acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal.
3.2 Datele personale ale pasagerilor trebuie sa corespunda datelor, specificate in documentul care atesta identitatea.
3.3 In conformitate cu prevederile „Legii privind protectia datelor cu caracter personal nr.133 din 08.07.2011”, serviciul respectiv colecteaza datele cu caracter personal in scopuri determinate, explicite si legitime pentru a le prelucra intr-un mod compatibil cu aceste scopuri. Datele personale ale clientilor sunt prelucrate in masura necesara indeplinirii scopurilor interne si legale ale serviciului, cu respectarea tuturor masurilor legale de securitate si confidentialitate a datelor, in temeiul deciziei nr. DD-1433318361984 din 03.06.2015 a CNPDCP al RM.

4. Dovada detinerii biletului electronic

4.1 Dupa achitare, se perfecteaza biletul electronic, care va fi expediat la adresa de e-mail, indicata la completarea datelor.
4.2 Biletul electronic se prezinta imprimat pe hirtie.

5. Controlul biletului electronic

5.1 Trebuie prezentat biletul electronic, printat pe hirtie. Biletul(conturat cu linii intrerupte) trebuie taiat de pe hirtia forma A4.
5.2 Fiecare bilet electronic permite intrarea unei singure persoane
5.3 Nu se accepta biletul electronic afisat pe telefon mobil sau tableta
5.4 Daca biletul este deterioarat sau nu se citeste - nu este valabil. In cazul in care ati deterioarat biletul, printati altul

6. Restituirea biletelor electronice

6.1 In cazul in care doriti sa anulati biletele si sa primiti banii inapoi, trebuie sa intrati in cabinetul clientului ("Biletel mele"), si sa scrieti cererea pentru anularea biletelor. Cererea Dumneavoastra va fi examinata si daca va fi confirmata, veti primi banii pe card in trei zile bancare din momentul returnarii.

7. Securitatea platilor

7.1 Securitatea platilor este asigurata de utilizarea protocolului SSL.

va rugam sa intra?i in cabinetul clientului pe acest link https://una.md/ticket/user?org=cehov, sa gasi?i rezervarea respectiva ?i sa scrie?i cererea pentru anularea biletului. Cererea Dumneavoastra va fi examinata ?i daca va fi confirmata, ve?i primi banii pe card in trei zile bancare din momentul returnarii.

Achitarea rezervarii

Aici cunoscând codul rezervării, aveti posibilitate de o achita.